miercuri, 18 noiembrie 2015

Cea mai bună brânză din lume

Recunosc!... Sunt un papa-lapte inrait. Si nu doar papa-lapte ci si fan lactate. Poate ca asa am fost obisnuita de mica sa nu imi pierd gustul pentru lapte si lactate. Si acum simt din strafundurile fiintei mele ca laptele poate tine si de foame si de sete. Si pe deasupra as fi in stare sa mananc kilograme de branza fara sa simt ca imi este rau, ba chiar as simti ca imi poate calma durerile digestive.
Ca un fan branza ce sunt, sunt si o mare admiratoare Toni Delaco. Sunt convinsa pe deplin de calitatea produselor, de noutatile pe care le aduce in ceea ce priveste sortimentele de branza, cu gusturi si arome proaspete. Ma simt rasfatata de gusturi si arome, de savoarea unei branze matasoase la gust. Ma dimt rasfatata de combinatia fantastica dintre branza si mirodenii. Ma simt rasfatata de tot ce inseamna branzeturi Delaco.
Intotdeauna am recomandat un produs de calitate. Cu atat mai mult cu cat e vorba de branzeturi. Favoritele mele: Delaco...
vizual proba2
Articol scris pentru SuperBlog 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu