sâmbătă, 7 noiembrie 2015

Jurnalul meu de călătorii

Imi amintesc cu placere ca la terminarea studiilor gimnaziale, abia ma vazusem admisa in liceu, am petrecut concediul la munte, la Sinaia. Vacanta de placere. Si ce mi-a venit? Am incropit un #jurnaldecalatorie. Nu era ceva super-profesionist. Eram doar un copil, nu-i asa? Dar aceasta tentativa din copilarie poate fi un bun punct de plecare pentru noi asemenea experiente ulterioare.
Calatorii am mai facut. Si inainde si dupa aceea. Dar nu m-am gandit niciodata sa imi fac un jurnal de calatorie. Desi acum mi se pare o idee fantastica. Tinand cont de vremurile actuale, cred ca s-ar putea concepe si un blog specializat in calatorii: experientele traite in decursul calatoriilor merita puse undeva si impartasite si altora.
Acum e mai usor sa calatoresti. Exista site-uri specializate pentru organizarea de calatorii pe diverse destinatii si in diverse scopuri. Un exemplu ar fi un site de tip work & travel SUA, care ofera numeroase variante: work and travel, oferte turistice, oferte vacante... Sunt multe avantaje work and travel:
job work and travel, programul work and travel, work and travel Vacante Speciale, circuite turistice, oferte circuite, circuite cu avionul, circuite cu autocarul.
Multe se pot vedea si povesti intr-una din asemenea calatorii: muzee, parcuri de distractii, peisaje superbe, spectacole de teatru si muzica, programe de divertisment. Important e ca reusesti sa cunosti alti oameni, alte culturi, alte obiceiuri, gastronomie, vestimentatie... Intr-un cuvant, poate si alte stiluri de viata si allte mentalitati. Asta te va face cu siguranta mult mai deschis, mai "destupat la minte", gata oricand sa introduci si in propriul stil de viata tot ceea ce vezi bun si util la altii. Si ceea ce este mai important: iti formezi noi relatii, noi prietenii, te promovezi pe tine si iti promovezi poporul, cultura, valorile si propriul bun simt..
 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu