marți, 10 noiembrie 2015

Zâmbete la buchet

Nu poți da greș cu un buchet de trandafiri. Dacă vrei să răsfeți o prietenă bună de ziua ei, să impresionezi cu ocazia primei întâlniri sau, de ce nu, să îi amintești iubitei sau soției cât de mult o iubești, trandafirii sunt întotdeauna cea mai bună alegere.
Imi amintesc de o intamplare nostima. Mersesem la o croitoreasa de profesie sa imi confectioneze cateva articole de imbracaminte. Isi amenajase acasa pe hol intr-un coltisor (avea lumina naturala din belsug) un mic atelier. Practic isi pusese masina de cusut printre ghivecele de flori si vreo doua fotolii. Pe o masuta, in spate, un buchet de trandafiri intr-o vaza. "Cine ti i-a adus? Ce frumosi sunt!!!". "Pai mi i-a adus Florin (sotul ei si tovaras de-al meu din copilarie). La inceput a vrut sa cumpere doar un fir dar, cand a auzit vanzatoarea ca vrea sa cumpere floarea pentru sotie, l-a indemnat sa nu se limiteze la un singur fir, ci sa ia un buchet intreg. In fond sotia lui merita un buchet intreg, nu-i asa?", a spus, facandu-mi cu ochiul.
Povestea m-a lasat paf. Am zambit si eu, placut impresionata. Si mie imi face placere sa primesc flori sau diverse cadouri simbolice. Ador buchetele de trandafiri, ca si simbol al dragostei si romantismului. Ador trandafirii primiti sub diverse forme: buchete de trandafiri, trandafiri la cutie, coșuri cu trandafiri, eventual insotiti de diverse cadouri romantice. Mai ales ca se pot livra la domiciliu si se pot plati cu cardul....
Buchet din 101 de trandafiri albiTrandafiri albi la cutieCos cu 15 trandafiri rosii si albi
Articol scris pentru SuperBlog 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu