marți, 18 octombrie 2016

Ce povești ar spune pantofii sport?

Pantofi sport, papuci sport, adidași, teniși, sneakers – cu toții avem o pereche preferată pe care am purtat-o în tot felul de situații diverse. Și cu toții avem câte o poveste legată de perechea noastră preferată. Dar ei oare au povești despre noi? Dacă pantofii tăi sport ar putea spune o poveste despre tine, despre voi, cum ar fi aceasta? Oare le plac locurile pe unde se plimbă sau câteodată ar vrea să dicteze ei traseul?
Multa vreme am purtat pantofi sport sau adidasi. Cand eram copil eram mereu posesor de tenisi, mereu alta si alta pereche pe care o purtam pana imi ramaneau mici sau, mai tarziu, pana se rupeau de tot si parintii erau nevoiti sa imi cumpere mereu alta si alta pereche.
Toti trei, eu si parintii mei, eram adeptii drumetiilor in aer liber, asa ca hainele sport si incaltamintea sport nu au lipsit niciodata din garderoba noastra. Imbracati toti in pantaloni sport puteam fi usor confundati cu o trupa de baietandri de diverse varste care haladuiesc pe toate coclaurile.
Si ce putea fi mai frumos pentru noi sa simtim racoarea padurilor de deal sau munte, sa simtim mirosul pamantului reavan, umed, cu urme de cetina si de frunze, cu radacinile copacilor ridicand usor solul in diverse nuante de cafeniu. Ce putea fi mai frumos decat sa intram in catedrala padurilor, cu frunze fosninde si ramuri tremurande in bataia vantului, ascultand sunetele ascunse ale vietatilor. Si pantofii ne duceau oriunde, fie soare, fie ploaie, fie vant, departe de nebunia civilizatiei...
pantofi1

pantofi6

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu