joi, 22 octombrie 2015

Cătălin Botezatu, decizie şoc după ce a suferit o nouă operaţie la inimă: "Nu prea mai suport ipocrizia"

Problemele pe care Cătălin Botezatu le-a avut în ultimii ani cu inima, dar mai ales ultima operaţie pe care a făcut-o, recent, în Turcia, l-au făcut pe Cătălin Botezatu să se gândească din ce în ce mai serios la retragerea din luma mondenă.

Publicitate
Creatorul de modă s-a speriat destul de rău în momentul în care medicii trebuie să îi monteze al patrulea stent şi şi-a dat seama că trebuie să aibă grijă mai mult de starea lui de sănătate.
Drept urmare, are de gând să rărească ieşirile în oraş şi proiectele care-l solicită foarte mult, dar nu exclude nici o retragere din lumea mondenă.
"Nu mai am voie să merg în cluburi. Dar nu îmi pare rău, pentru că nu mai îmi place să ies. Este o mocirlă şi nu mai vreau să fac parte din ea. Am ajuns să am probleme din cauza stresului. Îmi pregătesc retragerea din lumea mondenă. Nu prea mai suport ipocrizia oamenilor din jurul meu", a declarat el, la Antena Stars.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu