miercuri, 28 octombrie 2015

Ce spune Ion Ţiriac despre "relaţia" cu Elena Udrea

28 Oct 2015 - 14:11
Ce spune Ion Ţiriac despre "relaţia" cu Elena Udrea Foto: Intact Images


Fostul jucător de tenis Ion Ţiriac este cunoscut pentru cuceririle sale! Acum este un faimos om de afaceri faimos, este miliardar şi, de-a lungul timpului, a avut multe femei frumoase și celebre, din toată lumea, însă regretă că nu a avut o relaţie cu o femeie, la fel de faimoasă, din România...

”Din pacate, n-am avut nicio relatie cu doamna Elena Udrea. E o femeie frumoasa, eleganta. Însă, cu doamna ministru Udrea am vorbit de doua ori despre faimoasa sala. Se spune ca doamna Udrea mi-a dat bani sa fac 300 de apartamente. Apartamentele alea erau gata cu 5 ani inainte sa fie ea ministru. Doamna Udrea nu mi-a dat bani, iar eu nu i-am dat bani ei", a mai declarat acesta.”, a spus Țiriac la Realitatea TV.
Citeşte mai multe despre:   ion tiriac,   Elena Udrea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu