vineri, 30 octombrie 2015

De necrezut! Curiosul caz al lui George Chirilă, omul care are două soții surori! Cum întrețin relații intime cu el și cum se împarte el în dormitor

Românul George Chirilă este invitat de două zile în platoul lui Măruță, unde își spue povestea propriei vieți. Bărbatul trăiește cu două femei, surori, cu care are 14 copii. Toți trei au fost invitați la televizor unde au oferit detalii incredibile despre relația în trei.

Publicitate
George Chirilă s-a îndragostit de o femeie, a facut copii cu ea, apoi s-a îndragostit de sora ei si și-a anunțat prima iubita, cu care se considera casatorit în fata Cerului, ca o doreste si pe cea de-a doua in viata lui. Cum toți trei au fost de acord, aceștia au decis să conviețuiască împreună, lucru care a revoltat pe toată lumea.

"Nu m-am gândit că e un păcat. Mie mi-a plăcut felului de a fi. Ceea ce avea el, nu aveau alți bărbați. Noi doi nu am trăit împreună, întâi s-a comunicat și abia apoi a avut loc apropierea intimă", a dezvăluit Mariana, sora mai mare a Nicoletei și cea care a intervenit în relația surorii sale.

"Mariana a stat doi ani la noi. Din priviri am cunoscut iubirea. Eu o iubeam pe Nicoleta când am început să mă îndrăgostesc de Mariana", a declarat George Chirilă.
Nicoleta a punctat: "Mi-ar fi fost mult mai greu dacă avea pe altcineva, decât pe sora mea. Eu i-am iubit pe amandoi și am reușit să trec și peste asta"

Cum fac dragoste?


Cât despre modul în care se împarte sexual între cele două femei, George Chirilă a povestit. "Eu sunt pudic. Nu există o regulă. Eu am căutat să fiu drept în toate privințele, inclusiv în astea intime. Există un echilibru, o armonie. Nu s-a întâmplat niciodată să fim toți în același loc. Nu e pentru mine așa ceva. Latura sexuală are o mică însemnătate pentru mine pentru plăcere. La mine este pentru procreere".
Foto: Captură Pro TV

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu