joi, 22 octombrie 2015

Ioana Tufaru, în depresie postnatală! "Mă gândesc că n-o să apuc să-l văd mare, pentru că boala asta e o boală cumplită"

Ioana Tufaru, care a devenit mămică de curând, trece prin momente grele. Cu lacrimi în ochi, ea a făcut mărturisiri cutremurătoare.

  • Ioana Tufaru
  • Ioana Tufaru
Publicitate
Ioana Tufaru a devenit recent mămica unui băieţel, Luca.
După naştere, însă, vedeta nu trece prin momente tocmai bune, fiind în depresie postnatală.
Cu lacrimi în ochi, ea a mărturisit, la emisiunea "Teo Show", de la kanal D, că se teme că nu va apuca să-şi vadă băieţelul crescând mare.
"Cred că şi de la lehuzia asta am început să am aşa... nişte gânduri mai triste, aşa. Mă gândesc tot mai des la moarte. probabil şi pentru că ambii mei părinţi au murit de o boală foarte grea, şi anume cancer. Şi mă gândesc şi eu că va veni o zi în care n-o să pot să-mi cresc copilul, să-l văd pe picioarele lui... Şi numai la asta mă gândesc de ceva vreme. Până acum nu aveam motive să mă gândesc la chestia asta, acuma...", a declarat Ioana Tufaru plângând.

"Visez mereu că îl iau în braţe, că îl pup, că mă joc cu el şi mă gândesc că poate n-o să apuc să fac suficient de mult timp toate astea. Trebuie să mă gândesc serios să merg să fac nişte analize pentru că îmi este foarte teamă să nu fie ereditar. Sunt puţin necăjită că nu am lapte, dar medicii spun că asta se va rezolva, oricum el este foarte mic şi nu poate să sugă la sân. Oricum, a luat 80 de grame în greutate. El e bine, eu mă gândesc la mine că poate n-o să apuc să îl văd mare, la casa lui pentru că boala asta e o boală cumplită", a încheiat Ioana Tufaru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu