joi, 16 februarie 2017

Doi deputați din Roman, Laurențiu Leoreanu și Iulian Bulai, în tren, de la București la Bacău, au luat o hotărâre

Doi deputați din Roman, Laurențiu Leoreanu și Iulian Bulai, în tren, de la București la Bacău, au luat o hotărâre

doi deputati in trenPe pagina socială a deputatului Iulian Bulai a apărut o postare prin care suntem informați că sunt zile când deputatul Laurențiu Leoreanu se întâlnește cu deputatul Iulian Bulai, în trenul București – Bacău și călătoresc spre casă.
Problema este că cei doi parlamentari, ca să ajungă la Roman, trebuie să coboare la Bacău. Acest fapt i-a determinat să vină cu o propunere oficială.
Miercurea trecută luam trenul IR de 17.00 pe direcția București-Suceava.
Spre marea mea bucurie m-am nimerit in vagon cu domnul deputat Laurențiu Leoreanu, pentru prima data in tren dupa o lunga perioada de timp. Eram in al nouălea cer sa vad si alți colegi parlamentari in tren.
Spre dezamăgirea noastră, trenul nu oprea si la Roman ci doar in orașele mult mai mari. Impreuna cu domnul deputat Leoreanu am coborât la Bacău. I-am propus sa ne interesam despre cum am putea sa procedam ca trenul IR BUcuresti-Suceava sa se oprească si in Roman.
Astazi m-am întâlnit cu colegul deputat pe holurile Parlamentului si mi-a spus ca a făcut in aceasta direcție o interpelare Ministerului Transportului.
Excelent, domnule Leoreanu!
Asteptam raspunsul interpelării.
Daca tot au studenții liber la tren, de ce nu am acorda tuturor studenților același drept de acces la trenurile cu viteza ridicata?
Zona Romanului reprezintă cea mai populata zona din județul Neamt si totusi trenul IR nu oprește aici.
Inca o informație: de la Bacău, din trenul IR se desprind doua vagoane care se îndreaptă spre Piatra Neamt. Foarte bine. Si cu Romanul ce facem?” – se întreabă deputatul Iulian Bulai.
Romanul Financiar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu