luni, 20 februarie 2017

“Unde se pune cratima?” Dictionar care inlatura pentru totdeauna confuziile

In atentia dnei/dlui Abonat inscris la data de 10 Jan 2017

20 - February - 2017
Fii un parinteinformat!
STIRI GIMNAZIU STIRI LICEU BACALAUREAT 2017 ANUL SCOLAR
2016-2017
LEGISLATIE SI REGULAMENTE
Mesajul nostru a ajuns in SPAM? In acest caz, s-ar putea ca linkurile sa nu functioneze.
Tot ce trebuie sa faceti este sa bifati mesajul din lista de mesaje din SPAM, iar apoi sa apasati butonul NOT SPAM.
Mesajul va putea fi regasit in Inbox, unde linkurile functioneaza.
 
Dictionar : 1.000 de cuvinte cu cratima. Scrise corect !
 
“I-mi doresc sami oferi-ti oportunitatea de-a ma angaja intro companie precum cea a dumneavoastra. Sunt convins cami ve-ti acorda aceasta sansa si ca ma ve-ti chema la un interviu cat de curand.”
Fa un exercitiu :
Inchide ochii si imagineaza-ti ca aceste propozitii ar fi scrise de copilul tau.
Sigur… Va fi chemat cat de curand… Sansele lui de succes vor fi MAXIME!
Fiul meu are 8 ani. Il cheama Marius si este lumina ochilor mei. Zilele trecute ne-am certat. Mi-a spus ca nu imi pasa de el pentru ca nu i-am cumparat o consola cu jocuri video, asa cum are Damian, de la el din clasa. Avea lacrimi in ochi si isi strangea pumnii lui mici cu atat de multa inversunare. “Damian are! Eu de ce nu am? Nu ma iubesti!”
Cu toata forta lui de copil drag a aruncat cartea pe care i-am oferit-o ca alternativa, un dictionar de cuvinte scrise cu cratima, pe care vi-l recomand cu toata increderea. ...Click AICI pentru a-l vedea >>>
L-am strans in brate si am realizat ca intreaga noastra viata se va desfasura ca o batalie intre ce isi doreste el si ce ii doresc eu. I-am explicat ca actiunile de astazi se vad in rezultatele de maine si ca vreau sa aiba incredere in mine. De ce i-as pune eu cu mana mea, in mainile copilului meu o consola cu jocuri video care i-ar dauna vederii, care l-ar tine in loc ore in sir, care l-ar invata scheme de taste ca sa loveasca cu piciorul in timp ce aplica cativa pumni adversarului?
Sa ma judecati pana la capat cei care doriti. Nu ma tem. Ma tem de ce vor deveni generatii de copii care nu stiu sa vorbeasca, care nu stiu sa scrie, care ajung sa se indoiasca daca pisica face “miau” sau “mi-au”. detalii aici >>

Acest scenariu pare rupt dintr-un cosmar, insa este realitatea de zi cu zi. Copiii petrec mai mult timp in fata televizoarelor decat cu cartea in mana. Lasa-i pe altii sa ajunga la Silicon Valey si la Stanford. Ai nostri merg la cules de capsuni in Spania. E munca cinstita. Mananca oricate capsune vor ei…
Marius al meu va avea tot ce ii trebuie. Va avea tot efortul din partea mea. Voi duce munca de lamurire cu el pana cand jocurile video ii vor iesi din minte si acolo va intra doar ceea ce trebuie: carte, studiu, educatie, lectii valoroase.
Ma va judeca acum cand este mic, dar mai bine decat sa ma judece cand va deveni mare si poate ca viata nu ii va oferi ce isi doreste. detalii aici >>
campanieemail-comanda_telefonica.pngVreau sa faca mai mult decat mine, sa realizeze mai mult decat mine. Eu sunt o biata angajata. El va ajunge inventator, medic chirurg, inginer, contabil sef sau om de afaceri. Este decizia lui, dar eu voi avea grija sa aiba sansa sa ia astfel de decizii marete.
Iubiti-va copiii si oferiti-le o carte care va plusa mai mult decat va imaginati la educatia lor. Dictionar – 1000 de cuvinte scrise cu cratima! O lucrare-ghid, menita sa-i scoata din zona nesigurantei pe toti elevii ciclului primar si gimnazial.
Dar nu numai pe acestia, ci pe toti cei care simt nevoia sa-si improspateze memoria sau vor sa-si dea un „up-date” de ultima ora! Un instrument pretios, disponibil gratie unor autori experimentati, care au depasit capcanele limbii romane.
Avantajele achizitionarii  lucrarii  „Dictionar – 1000 de cuvinte scrise cu cratima”:
  Materialul este creat pe baze logice pentru a disipa orice dubiu privind folosirea cratimei.
  Dictionarul reprezinta un sprijin si pentru cadrele didactice; un indrumar inspirat pentru marirea rezultatelor pozitive ale elevilor in scrierea si folosirea corecta a cuvintelor in propozitii si fraze.
Mareste performanta elevilor si calitatea sistemului de invatamant.
Elevii au o sursa sigura a unor informatii organizate, pentru mai multa coerenta in asimilarea notiunilor.
...detalii aici >>
Este un instrument didactic eficient pentru profesori, acestia avand posibilitatea sa intervina in timp pentru remedierea problemelor si imbunatatirea rezultatelor finale ale elevilor.

Cititorul afla detalii care ii completeaza cunostintele. Vitale unei instruiri complete!
Este un ajutor valoros, rapid, la indemana pentru toti cei care se simt derutati sau nesiguri asupra scrierii unor cuvinte cu sau fara cratima.
Credem cu tarie ca viitorul tarii se afla in mainile copilului tau. Evident, si in al copiilor nostri.
Suntem parinti si ne bazam enorm de mult pe generatia celor care acum studiaza, cu stilouri in mainilor lor fragede, cu lacrimi de suparare cand nu au luat nota 10, cu sperante inalte si aspiratii pe care nu le putem intelege intotdeauna.
Dar stim cu adevarat ca vrem sa ne facem datoria pana la capat. 
Le-am dat tot ajutorul pe care il merita si de care au nevoie. Stam langa ei cand au febra si ii tinem de mana pe trecerea de pietoni. Ii pupam pe furis cand intra in curtea scolii si le strecuram cadouri sub brad.
Le cumparam carti de gramatica cand stim ca si-ar dori o noua consola video. Dar noi stim mai bine decat ei. Ii iubim si atunci preferam sa se supere pe noi decat sa le stricam viitorul, noi cu mana noastra.
Sa aveti succes in ceea ce faceti si grija la succesul copiilor vostri!
« Comunicarea este cel mai important lucru din viata unui om. Ea ii arata nivelul de cultura, gradul de inteligenta si sansele de a reusi ceva in societate.
Daca cineva nu stie nici macar sa scrie corect are sanse 0 de reusita in viata »

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu